ISO standartlarına göre kalite yönetimi, SYNLAB iş yapısına iyi entegre edilmiş ve konsolide edilmiş bir organizasyon sistemidir ve temel amacı hizmetlerimizi kullanan her kişinin tam memnuniyetini garanti etmektir.
Müşteri taleplerine gösterilen özen, etkin ve dinamik bir kalite sistemi kullanılarak sunulan hizmetle bağlantılı her faaliyetin sürekli iyileştirilmesi şeklini alır. Bu sistem, hedeflenen hedefleri uygulayarak, çeşitli faaliyetlerin herhangi bir yönünü izlemeyi amaçlayan belirli kalite göstergelerini belirleyerek ve çeşitli şirket süreçlerini eleştirel bir şekilde analiz ederek geliştirilmiştir; sonuç, yapının verimliliğini iyileştirmek ve artırmak için müdahalelerin zamanında planlanmasıdır.
SYNLAB tarafından ulaşılan yüksek standart, zaman içinde elde edilen sonuçları doğrular ve kalitenin sürekli bir zorluk olduğunun bilincinde olarak performansımızı aşamalı olarak iyileştirmemizi teşvik eder.
Hedeflerimiz
Müşteri beklenti ve ihtiyaçlarının karşılanması.
Pazar araştırma araçları (örneğin anketler) veya spontan raporlar aracılığıyla toplanan müşterinin ihtiyaçları ve beklentileri incelenir, değerlendirilir ve çok sayıda müşteriye ve şirketin programatik hedeflerine göre uygun şekilde ele alınır.
Bölgesel akreditasyonların gerekliliklerine uygunluk.
Akreditasyon, bunların doğrulanması ve güncellenmesi ile ilgili gereklilikler, ilgili bölgesel kararlara uyulması ve gerekli açıklama gerekliliklerinin yerine getirilmesi ile garanti edilmektedir.
Grubun amaç ve çıkarları ile tutarlılık.
Kalite hedefleri, gerçek arayışlarını ve grubun stratejik ve kurumsal hedefleri ile tutarlılığını sağlamak için tanımlanır ve planlanır.
Tıbbi Laboratuvar faaliyetlerine ve bunların sürekli iyileştirilmesine ilişkin gerekliliklere uyum.
Düzenleyici gerekliliklere uygunluk, zorunlu veya yönetmeliklerle düzenlenmiş, Kalite Kontrolleri, denetimlerin sonuçları, planlama faaliyetleri, yeni kaynakların erişilebilir kılınması, en ilgili süreçlerin kontrolü için belirli göstergelerin kullanılması.
Kalite politikasının ve atıfta bulunduğu kalite hedeflerinin kontrolü ve gözden geçirilmesi.
Periyodik gözden geçirme sırasında, yılda en az bir kez, şirket faaliyetlerinin gelişimini yöneten stratejik - organizasyonel, ekonomik ve yasal çerçeve ile tutarlılığı değerlendirmek için yürürlükteki kalite politikasının kritik bir değerlendirmesi garanti edilir.
Organizasyonun her seviyesinde yaygınlaştırma ve anlayış.
Kalite politikası tüm organizasyon seviyelerinde yaygındır. Aynı şey, anlayışlarını ve amaçlarını sağlamak için çeşitli şirket işbirlikçileriyle sunulur ve tartışılır.
Sertifikalarımız: